25 april

Jätte ledsen, men ha rhaft ganska fullt upp, två prov somjag har varit tvungen att plugga till och sen match i går och han inte blogg innan. Men härär i alla fall ett inlägg. Har ni det bra? Det har i alla fall jag, fast jag har ont i mitt knä. Underdom här två veckorna har jag en massa sidor att läsa, har två böcker som båda ska vara klarlästa och ca 2 veckor. En svenska bok som jag knappt fattar något av och en engelska som jag precis börjat på.


I går var jag Agnesoch Emilia vad hästarna och då tog jag lite kort, tyvärr så har jag inte min skoldator så jag kan inte göra sånna ramar runt bilderna men det ska nog gå ändå. Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Josefine

bättre sent än aldrig ;)

2009-04-25 @ 23:38:36
Postat av: Jessica

svar: haha jo det man man ju säga :P

2009-04-25 @ 23:39:20
URL: http://juninittiotre.blogg.se/
Postat av: Emma

SJUKT grym :D!

2009-04-26 @ 03:23:34
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0