17.28

Nu sitter jag här efter en trevlig dag, farmor, farfar, min farbror och hand familj har precis varit här. Måste bara säga att min lilla kusin är riktigt gullig. Har knappt träffat honom, men en liten plutt som inte ens är ett år som kröp omkring här på golvet. Sen var min andra kusin här också, hon gör verkligen precis som jag gör, om jag tog en gurkbit så sa hon, "farmor, jag vill också ha gurka", sedan satt hon och hängde på mig när vi satt i soffan. Men jaja, det är väll okej eftersom hon också är en söting. I morgon är det sista dagen på påsklovet och nu vill jag inte att den här dagen ska ta slut. Men jag hoppas det blir kanonväder i morgon så att man njuter hela dagen. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jadå, du me?

2009-04-12 @ 17:56:58
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilke härlig blogg du har :)

2009-04-12 @ 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0