14 april

Hej alla underbara! Ledsen för dålig uppdatering. Dagen började med att jag försov mig en timme, kom sedan åkande till skolan på moppen utan vantar, händerna var helt röda när jag kom fram. Men men, första lektionen blev då idrott sedan engelska. Vi har haft läxa under lovet i engelska och hade "prov" på detta och det gick såklart jätte dåligt. Men det gick nog inte speciellt bra för någon. Hade träslöjd som sista lektionen i två timmar, måste bara säga att jag och Emilia är grymma när det väl gäller! Gjorde nästan klar hela vårat vindkraftverk (håller på med energi och sådant), så kanske en lektion till sen är vi helt klara. Efter skolan åkte jag förbi och hälsade på sjuklingen Karin, hon bjöd på god morotskaka och coca cola, även lite smält kex choklad, hehe. Men nu har jag kommit hem från träningen och har precis ätit så nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Skriver sen, puss.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

åh jobbigt med plugg, borde också sätta igång men jag är så lat! jag gör ingenting alls nu ska duscha jag med snart :)

2009-04-14 @ 20:35:33
URL: http://mjaubaby.blogg.seu
Postat av: Nikolina

bittra lärare har jag många utav haha bara att hålla ut! :D

2009-04-14 @ 21:01:26
URL: http://mjaubaby.blogg.seu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0