Långfredan

Nu börjar långfredagen rulla mot sitt slut, ska snart lägga mig och läsa min bok jag fick i dag. Jag tror nog att jag gillar långfredagen, speciellt fort har inte dagen gått men det är just det som har gjort dagen underbar. En dag med bra väder och påsklov, kan inte bli bättre. Sen det att lovet börjar ta slut då vill man ju inte att dagarna ska ta slut fort, så jag hoppas att resten av dagarna på lovet kommer att gå riktigt långsamt så att man njuter av sin sista ledighet innan sommarlovet.

Jag längtar faktist inte så jätte mycket till sommarlovet, eller jo ibland. Men när skolan är slut och sommarlovet kommer, så slutar jag i grundskolan och jag gillar verkligen min klass, vi har trots allt bara gått i samma klass i tre år men det är kanske det som gör att vi tycker om varandra så mycket i klassen. Det är typ så att alla är med alla inte massa grupper som det brukar vara i ganska måna klasser, men livet måste gå vidare, snart gymnasiet och en hel del nya härliga människor att lära känna. Så nu får vi se fram emot det, men först och främst så är påsklovet inte slut än, det glädjer mig just nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Mysig blogg :)

2009-04-12 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0